გაკვეთილის გეგმა და პრეზენტაცია


გაკვეთილის მთავრი თემა
„გლობალური პრობლემების  ურთიერთკავშირი“
სწავლების საფეხური
11 კლასი
მოსწავლეთა პროფილი
27 მოსწავლეა  არც ერთი განსაკუთრებული შესაძლებლობის მქონე.
გაკვეთილის აქტუალურობა
გაკვეთილი აქტუალურია , რადგან მორგებულია იმ რეალობას რაშიც ვცხოვრობთ .
გაკვეთილის მიზანი და შედეგი
გლობალურ პრობლემათა სივრცე-დროით ასპექტში კვლევა,მათი წარმოშობისა და ტრანსფორმირების მიზეზების დადგენა.
   პობლემათა მოგვარების შესაძლებლობათა შესახებ ვარაუდის გამოთქმა.
 მოსწავლეს შეუძლია გლობალიზაციის პროცესის სივრცე-დროით ასპექტში დახასიათება.
წინასწარი ცოდნა
ზოგადად გლობალიზაციის არსი ნაწილები  კოფ  ინდექსი.
შეფასების საგანი და  პროცედურები
ვიყენებ განმსაზღვრელ შეფასებას ,გავითვალისწინებ აქტიურობას ფრონტალური გამოკითხვის დრის , თემის წარდგენისას.
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსი
საკლასო წიგნი, ენციკლოპედია,  ფორმატები ფლომასტერი , თვალსაჩინოდ წარბოდგენილი რეიტინგული სკალა და მიზეზ-შედეგობრივი კავშირების სქემები.
გაკვეთილის მსვლელობა და საკლასო მენეჯმენტი
1 საშ დავალების მოსმენის მერე , კიდევ ერთხელ  ჩამოთვლიან გლობალურ პრობლემებს  დაფაზე :1 მოსახლეობა 2 სოც-ეკონომიკური განვითარება 3 გარემო ყველა პრობლემას დააჯგუფებენ
{10წთ.}
2  ვიყენებ რეიტინგულ  სკალს და მიზეზ -შედეგობრივი კავშირების სქემებს . დისკუსიას {35წთ)                                                          

3 გაკვეთილის შეჯამება :-მოკლედ ვაჯამებ ყველა აქტივობას , საშ დავალებად:ერთ-ერთი პრობლემა გეგმის სახით წარმოადგინონ:პრობლემის არსი, წარმოქმნის მიზეზი, პრობლემის გადაჭრის სავარაუდო გზები. შევაფასებ როგორც ინდივიდუალურად ისე წყვილებში . {10წთ)

Комментариев нет:

Отправить комментарий